programowanie w j2me
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 cze 2009, 13:48
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
programowanie w j2me
witam,
jakie pakiety muszę zainstalować żeby móc pisać programy dla j2me ??
jakie pakiety muszę zainstalować żeby móc pisać programy dla j2me ??
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 cze 2009, 14:21
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.04
- Środowisko graficzne: GNOME
Odp: programowanie w j2me
przyjemnie się pisze w NetBeansie z pluginem JavaME.
Instalujesz NetBeansa http://www.netbeans.org a potem w sekcji tool->plugins instalujesz JavaME.
Instalujesz NetBeansa http://www.netbeans.org a potem w sekcji tool->plugins instalujesz JavaME.
- raz
- Piegowaty Guziec
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 sty 2008, 22:42
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 8.10
- Środowisko graficzne: GNOME
Odp: programowanie w j2me
Przydałby się jeszcze jakiś emulator - tutaj podawia się WTK Suna, które działa tylko na 32bitowych systemach
- f00sek
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 109
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 15:54
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Odp: programowanie w j2me
NetBeans to potężny kombajn, nie na każdy komputer. Ja polecam zwykły JEdit, też ma wiele opcji na pluginy.
System.out.println ("Java programmer");
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 cze 2009, 14:21
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.04
- Środowisko graficzne: GNOME
Odp: programowanie w j2me
Fakt, netbeans to dość potężne narzędzie, ale na jego korzyść dla początkującego użytkownika na pewno przemawia wizualny edytor aplikacji Java ME, (później robi się jednak takie zamieszanie w kodzie, że bez tego edytora nie ma szans na opanowanie kodu aplikacji
.) Dlatego polecam zaznajomić się ze specyfiką aplikacji mobilnych a potem zignorować ten wynalazek.
Co do WTK to ja osobiście polecam SDK od Sony Ericssona, szczególnie jeśli posiada się telefon tej marki, gdyż umożliwia ono debugowanie aplikacji bezpośrednio na telefonie
.

Co do WTK to ja osobiście polecam SDK od Sony Ericssona, szczególnie jeśli posiada się telefon tej marki, gdyż umożliwia ono debugowanie aplikacji bezpośrednio na telefonie

-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 cze 2009, 13:48
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: programowanie w j2me
mam netbensa (miałem już wcześniej do "czystej" javy i php)
mam zainstalowane wszystkie pluginy z kategorii mobility
ale gdy próbuje zaimportować do jakiegoś projektu java.microedition.*; wywala mi błąd że pakiet nie istnieje
a przy próbie utworzenia "aplikacji mobilnej" wyskakuje okienko

mam zainstalowane openjdk 6
edit:
dobra uruchomiłem w netbeansie ale jest "za bardzo graficzny"
więc postanowiłem wrócić do starego dobrego eclipse
tylko ten wywala mi błąd
błąd pojawia się nawet przy "pustej" aplikacji
czym może to być spowodowane ??
mam zainstalowane wszystkie pluginy z kategorii mobility
ale gdy próbuje zaimportować do jakiegoś projektu java.microedition.*; wywala mi błąd że pakiet nie istnieje
a przy próbie utworzenia "aplikacji mobilnej" wyskakuje okienko

mam zainstalowane openjdk 6
edit:
dobra uruchomiłem w netbeansie ale jest "za bardzo graficzny"
więc postanowiłem wrócić do starego dobrego eclipse
tylko ten wywala mi błąd
Kod: Zaznacz cały
arguments [[--device], [org/microemu/device/minimum/device.xml]]
org.microemu.app.Main.main(Main.java:1024)
czym może to być spowodowane ??
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 lis 2009, 02:13
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: programowanie w j2me
Wątek już nieco zagrzebany ale sądzę że warto go odświeżyć zamiast zaczynać nowy wątek
I teraz tak.. pisałem małe programy na komorki pod Windowsem, jakiś czas temu przesiadłem się na Ubuntu i chciałem przenieść kod.
Męczyłem się z ustawieniami na Netbeans 6.7.1 i kod mi się buduje
Przy większych programach albo podstawowych grach wyskakuje ten sam identyczny błąd.
Pomocy
I teraz tak.. pisałem małe programy na komorki pod Windowsem, jakiś czas temu przesiadłem się na Ubuntu i chciałem przenieść kod.
Męczyłem się z ustawieniami na Netbeans 6.7.1 i kod mi się buduje
Jednakże gdy chce go odpalić "RUN" to wówczas wyskakuje mi błąd typuBUILD SUCCESSFUL (total time: 0 seconds)
Od razu uprzedzę że moja aplikacja nie potrzebuje żadnego serwera bo próbuje przejść z kodem do najprostszej możliwej aplikacji -- zwykły guziczek i jakiś tekst na ekranie. Odpalam na pewno odpowiedni projekt bo inne projekty są "close".Http serwer is no running. Start it first
Przy większych programach albo podstawowych grach wyskakuje ten sam identyczny błąd.
Pomocy

Odp: programowanie w j2me
Moze to glupie pytanie, ale w takim razie probowales wystartowac ten serwer?
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 lis 2009, 02:13
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: programowanie w j2me
pomoglo uruchomienie kompa jeszcze raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości