web streaming
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 9.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
web streaming
Witam,
Korzystam z Ubuntu 9.10 (upgrade z 9.04). Niestety mam problemy z web streamingiem - zarówno z transmisjami audio (radia, choć nie wszystkie) jak i wideo. Wszelkie transmisje na żywo zawieszają się koszmarnie.
Niestety jestem użytkownikiem początkującym i nawet nie wiem jakie dane podać by uzyskać odpowiedź:wall:
Korzystam z Ubuntu 9.10 (upgrade z 9.04). Niestety mam problemy z web streamingiem - zarówno z transmisjami audio (radia, choć nie wszystkie) jak i wideo. Wszelkie transmisje na żywo zawieszają się koszmarnie.
Niestety jestem użytkownikiem początkującym i nawet nie wiem jakie dane podać by uzyskać odpowiedź:wall:
-
- Wytworny Kaczor
- Wersja Ubuntu: 8.04
- Środowisko graficzne: Brak
Odp: web streaming
a masz odpowiedni modul do streamingu w serwerze www? nic nie napisalas o tym jakie masz oprogramowanie na serwerze. czy problem wystepowal wczesniej czy po ugradzie?
jednym slowem.. nie napisalas nic, co mogloby pomoc...
jednym slowem.. nie napisalas nic, co mogloby pomoc...
-
- Piegowaty Guziec
hmmmm.... nie bardzo wiem o jakie moduły i serwery chodzi... internet mam w multimedia, próbowałam słuchac przez różne "odtwarzacze" - gnomeMplayer, Totem, VLC, Rhythmbox, problem był od początku i pojawia sie przy różnych transmisjach z różnych miejsc na swiecie, moze poza radiem ZET, ale do tego mi akurat streaming niepotrzebny...
-
- Wytworny Kaczor
- Wersja Ubuntu: 8.04
- Środowisko graficzne: Brak
huh.. zawsze mi sie ten dzial kojarzy z problemami z serwerem.. dobra, nvm.
odtwarzacz nie jest wazny, wazniejszy jest w zasadzie format. tnie sie flv, mp3, h264 ?
odtwarzacz nie jest wazny, wazniejszy jest w zasadzie format. tnie sie flv, mp3, h264 ?
-
- Piegowaty Guziec