Obsługa lmms

Grafika, film, dźwięk.
wasylu1
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Obsługa lmms

Post autor: wasylu1 »

Mam podstawowe pytanie natury... technicznej

Potrzebuję jakieś instrukcje , by tworzyć muzykę w lmms...

Żal się przyznać, jestem muzykiem, ale tworzyć na kompie nie potrafię... jestem przyzwyczajony do wielośladów, albo do tego, że ktoś mnie nagrywa, a chcę troszkę w domu potworzyć.

W dodatku chwilowo w domu nie mam instrumentu i chciałbym choć liznąć nagrywania na zapisach na piano roll, albo na klawiaturze kompa... nie mówiąc o efektach, czy miksach...

Eeee.... może ktoś ma jakiś kursik w pdf, doc, czy coś... albo chociaż linka, gdzie szukać...

Przegooglowałem pół świata.... eee.... i $$$$$$$$ (może poprostu ze mnie)
STOP NWO!
Let's bar the way our freedom!
norvoles
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Odp: Obsługa lmms

Post autor: norvoles »

Nu jutubie jest trochę filmów, a poza tym lmms to chyba klon FL Studio, więc powinny działać jako tako podobnie.
Awatar użytkownika
Imp.
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME

Post autor: Imp. »

Witam :)
wasylu1 pisze:Mam podstawowe pytanie natury... technicznej Żal się przyznać, jestem muzykiem, ale tworzyć na kompie nie potrafię...
To chyba nie zbrodnia :) jeśli masz trochę wolnego czasu to obcowanie z LMMS'em to bardzo dobry pomysł na jego konstruktywne wypełnienie. Ja miałem trochę odczynienia z tym softem ale puki co nie na tyle aby być 100% wiarygodnym źródłem informacji :) Wygląda bardzo obiecująco i na pewno można na nim coś sensownego sklecić. Na dzień dzisiejszy nie udało mi się wydać z LMMS'a żadnego dźwięku pod Ubuntu. Pod Windows działa, choć często zalicza niespodziewane pady więc trzeba zapisywać co jakiś czas swoją pracę.
albo na klawiaturze kompa... nie mówiąc o efektach, czy miksach...