Obsługa lmms
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Obsługa lmms
Mam podstawowe pytanie natury... technicznej
Potrzebuję jakieś instrukcje , by tworzyć muzykę w lmms...
Żal się przyznać, jestem muzykiem, ale tworzyć na kompie nie potrafię... jestem przyzwyczajony do wielośladów, albo do tego, że ktoś mnie nagrywa, a chcę troszkę w domu potworzyć.
W dodatku chwilowo w domu nie mam instrumentu i chciałbym choć liznąć nagrywania na zapisach na piano roll, albo na klawiaturze kompa... nie mówiąc o efektach, czy miksach...
Eeee.... może ktoś ma jakiś kursik w pdf, doc, czy coś... albo chociaż linka, gdzie szukać...
Przegooglowałem pół świata.... eee.... i $$$$$$$$ (może poprostu ze mnie)
Potrzebuję jakieś instrukcje , by tworzyć muzykę w lmms...
Żal się przyznać, jestem muzykiem, ale tworzyć na kompie nie potrafię... jestem przyzwyczajony do wielośladów, albo do tego, że ktoś mnie nagrywa, a chcę troszkę w domu potworzyć.
W dodatku chwilowo w domu nie mam instrumentu i chciałbym choć liznąć nagrywania na zapisach na piano roll, albo na klawiaturze kompa... nie mówiąc o efektach, czy miksach...
Eeee.... może ktoś ma jakiś kursik w pdf, doc, czy coś... albo chociaż linka, gdzie szukać...
Przegooglowałem pół świata.... eee.... i $$$$$$$$ (może poprostu ze mnie)
STOP NWO!
Let's bar the way our freedom!
-
- Przebojowy Jelonek
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Inne
- Architektura: x86_64
Odp: Obsługa lmms
Nu jutubie jest trochę filmów, a poza tym lmms to chyba klon FL Studio, więc powinny działać jako tako podobnie.
- Imp.
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 11.04
- Środowisko graficzne: GNOME
Witam
jeśli masz trochę wolnego czasu to obcowanie z LMMS'em to bardzo dobry pomysł na jego konstruktywne wypełnienie. Ja miałem trochę odczynienia z tym softem ale puki co nie na tyle aby być 100% wiarygodnym źródłem informacji