Wygaszacz ekranu

Bash, C, C++, Java, PHP, Ruby, GTK, Qt i wiele innych - wszystko tutaj.
lucki1977
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64

Wygaszacz ekranu

Post autor: lucki1977 »

witam !!
Chciałem tylko zapytać czy jest jakaś możliwość , aby za pomocą linuxa ( instalka exe. ) napisać jakiś fajny wygaszacz ekranu z dodatkiem zdjęć ze ślubu bardzo mi na tym zależy , ale nie wiem jak się za to zabrać :pt36:
w programowaniu jestem zielony więc jak możecie jakieś łatwe pomysły mi wskazać będę bardzo wam
wdzięczny :)
Awatar użytkownika
beluosus
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Wygaszacz ekranu

Post autor: beluosus »

Oczywiście, że jest możliwość. Ale skoro jesteś zielony to nie masz właściwie żadnych szans, aby napisać program prezentujący pokaz slajdów bez nauki jakiegoś języka programowania. Jednakże możesz skorzystać z gotowych rozwiązań, np GLSlideshow w XScreenSaver.
Kurs Linuksa: for i in $(ls /bin); do man $i; done
Przyjaciel
Przyjaciel
Środowisko graficzne: LXDE

Post autor: k2cl »

Zmień tytuł tematu tak, aby w sposób możliwie precyzyjny przedstawiał sedno sprawy, w której piszesz. Miej na uwadze również zgodność z REGULAMINEM
Tytuł tematu zmienisz edytując pierwszy post
W razie wątpliwości/zastrzeżeń odnośnie powyższej informacji skontaktuj się z moderatorem, który ją wstawił.
Work less, climb more :D
luzakwielki
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Środowisko graficzne: KDE Plasma

Post autor: luzakwielki »

lucki1977 pisze:witam !!
Chciałem tylko zapytać czy jest jakaś możliwość , aby za pomocą linuxa ( instalka exe. ) napisać jakiś fajny wygaszacz ekranu z dodatkiem zdjęć ze ślubu bardzo mi na tym zależy , ale nie wiem jak się za to zabrać :pt36:
w programowaniu jestem zielony więc jak możecie jakieś łatwe pomysły mi wskazać będę bardzo wam
wdzięczny :)