witam !!
Chciałem tylko zapytać czy jest jakaś możliwość , aby za pomocą linuxa ( instalka exe. ) napisać jakiś fajny wygaszacz ekranu z dodatkiem zdjęć ze ślubu bardzo mi na tym zależy , ale nie wiem jak się za to zabrać
w programowaniu jestem zielony więc jak możecie jakieś łatwe pomysły mi wskazać będę bardzo wam
wdzięczny
Oczywiście, że jest możliwość. Ale skoro jesteś zielony to nie masz właściwie żadnych szans, aby napisać program prezentujący pokaz slajdów bez nauki jakiegoś języka programowania. Jednakże możesz skorzystać z gotowych rozwiązań, np GLSlideshow w XScreenSaver.
Kurs Linuksa: for i in $(ls /bin); do man $i; done
__________________ http://beluosus.pl/
Zmień tytuł tematu tak, aby w sposób możliwie precyzyjny przedstawiał sedno sprawy, w której piszesz. Miej na uwadze również zgodność z REGULAMINEM Tytuł tematu zmienisz edytując pierwszy post
W razie wątpliwości/zastrzeżeń odnośnie powyższej informacji skontaktuj się z moderatorem, który ją wstawił.
lucki1977 pisze:witam !!
Chciałem tylko zapytać czy jest jakaś możliwość , aby za pomocą linuxa ( instalka exe. ) napisać jakiś fajny wygaszacz ekranu z dodatkiem zdjęć ze ślubu bardzo mi na tym zależy , ale nie wiem jak się za to zabrać
w programowaniu jestem zielony więc jak możecie jakieś łatwe pomysły mi wskazać będę bardzo wam
wdzięczny
Jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz na linuksie napisać wygaszacz dla Windowsa? Jeśli tak to porada Beluosusa jest dla Ciebie bezużyteczna. Musisz zainstalować crosscompiler mingw32 napisać wygaszacz w C++ skompilować i zlinkować z biblioteką libscrnsave.a. Tylko czy jest sens skoro z pewnością w standardowych wygaszaczach jest jakiś typu Slideshow z wybranego katalogu ze zdjęciami.
luzakwielki pisze:Jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz na linuksie napisać wygaszacz dla Windowsa? Jeśli tak to porada Beluosusa jest dla Ciebie bezużyteczna.