Witam
Przy kompilowaniu patcha 3dmark do wine 1.1.39 wywala mi taki błąd
atomix@atomix-desktop:~/wine/wine-1.1.39$ patch -p1 < 3dmark.diff
patching file dlls/wined3d/directx.c
Hunk #1 FAILED at 674.
Hunk #2 FAILED at 1872.
Hunk #3 FAILED at 2189.
Hunk #4 FAILED at 2251.
4 out of 4 hunks FAILED -- saving rejects to file dlls/wined3d/directx.c.rej
Co mam zrobić ?
[solved]Cod 4 i patch 3dmark-błąd przy kompilowaniu patcha
-
- Wytworny Kaczor
- Posty: 470
- Rejestracja: 30 mar 2009, 18:00
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: MATE
- Architektura: ARM
Odp: Cod 4 i patch 3dmark-błąd przy kompilowaniu patcha
W 1 edytorze otworzyć czysty plik *wined3d/directx.c, w drugim edytorze otworzyć patch.
W patchu linie które mają - z przodu są zastępowane liniami z + , w orginalnym pliku szukasz linii z patcha (-) i zastępujesz tymi co mają + ( ale bez +).
edit:
Może być też tak że nie znajdziesz czegoś, wtedy daj sobie spokój.
W patchu linie które mają - z przodu są zastępowane liniami z + , w orginalnym pliku szukasz linii z patcha (-) i zastępujesz tymi co mają + ( ale bez +).
edit:
Może być też tak że nie znajdziesz czegoś, wtedy daj sobie spokój.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Inny OS: PLD Linux
Inny OS: PLD Linux
- atomix
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 lut 2009, 17:52
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86
Odp: [solved]Cod 4 i patch 3dmark-błąd przy kompilowaniu patcha
OK udało mi się jednak zrobilem to inaczej niz napisales tzn.Sciaganlem najnowsza wersje wine i poprostu zainstalowalem gre z directx i poszlo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości