nie można sie zalogować jako normalny użytkownik

Jeśli już na pewno nie da się umieścić posta wyżej.
simontg
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

nie można sie zalogować jako normalny użytkownik

Post autor: simontg »

Witam,

następujący problem, podczas uruchamiania systemu (UBUNTU 9.10) wyskakują mi dwa błędy:
1.
Domyślne wartości konfiguracji Menadżera zasilania Gnome nie zadziałały poprawnie
- taki komunikat otrzymuje w prawym górnym rogu jako tabelka po czym za kilka sek. znika
2.
Wystąpił problem z serwerem konfiguracji (/usr/lib/libgconf2-4/gconf-sanity-check 2 zakończył działanie ze stanem 256
- to jest zanim pojawi się okno logowania.

Gdy próbuje się zalogować jako użytkownik , tak jakby na chwile się pokaże pulpit po czym znika i znów się pojawiają powyższe komunikaty. Mogę się zalogować jako root i tu nie ma problemu. Nie ukrywam że jestem początkujący jako użytkownik linuxa , więc proszę o wyrozumiałość. Wiem że wszystko było ok , do czasu gdy postanowiłem zainstalować MAYA 2008 , leczp o nie udanej instalacji , chciałem na nowo zacząć , wiec usunąłem maję i kilka katalogów tmp , jak dobrze pamiętam w /usr/tmp oraz chyba /tmp i może w jeszcze w jednym miejscu. ale nie pamiętam gdzie;(. Po restarcie kompa taki komunikat sie pojawia.
Czytałem i szukałem o tym problemie na internecie - myślałem że wystarczy zastosować rozwiązanie :
sudo chmod 777 -R /home/USER/.ICEauthority
oczywiście USER = nazwa użytkownika
lecz to nie pomaga , proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, z góry dziękuję za odp.
Ubuntu 8.04,Gnome 2.22.2, 2GB RAM,VGA:Intel 965(rev 03),CPU:T2330 Dual Core
Awatar użytkownika
simon532
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64

Odp: nie można sie zalogować jako normalny użytkownik

Post autor: simon532 »