Aplet jasności Samsung n150
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 10.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86
Aplet jasności Samsung n150
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z samsungiem n150. Chodzi mianowicie o aplet jasności wyświetlacza, pisze że na nim że nie można uzyskać jasności panelu laptopa. Jak większość w tym dziele jestem nowy w linuksie i nie mogę sobie z tym poradzić... Przeglądałem forum i podane metody na inne laptopy nie działają albo nie potrafię tego zrobić więc bardzo proszę o w miarę dokładnie podanie rozwiązania (bo przecież musi jakieś być).
P.S Przy włączonym ładowaniu po restarcie matryca świeci pełną jasnością ale regulacja dalej nie jest możliwa. Bardzo proszę o pomoc i z góry wielkie dzięki.
P.S Przy włączonym ładowaniu po restarcie matryca świeci pełną jasnością ale regulacja dalej nie jest możliwa. Bardzo proszę o pomoc i z góry wielkie dzięki.
-
- Przyjaciel
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Inne
- Architektura: x86_64
Odp: Aplet jasności Samsung n150
Chyba ten sam problem, tyle że inny sprzęt, więc poczytaj ten temat: viewtopic.php?t=127586
O pomoc pytaj a forum, a nie przez PW.
-
- Piegowaty Guziec
Niestety żaden ten temat mi nie pomógł... W gnome power manger zmiany wartości nic nie dają ekran jest dalej ciemny.
- e X t 7 3
- Przyjaciel
- Wersja Ubuntu: 21.10
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
- Kontakt:
Musisz Pan wymusić ACPI ... pisałem o tym w wątku o optymalizacji.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie ma rzeczy niemożliwych ... są tylko trudne do zrobienia 
Moje kernele oraz skrypty:
NeteXt'73 - instalator kerneli i skryptów oraz optymalizator systemu w jednym > netext73.pl

NeteXt'73 - instalator kerneli i skryptów oraz optymalizator systemu w jednym > netext73.pl
-
- Piegowaty Guziec
Nie wiem, czy nie za późno. Na moim N150 problem z jasnością rozwiązałem instalując samsung-brightness i samsung-tools z ppa:voria/ppa
-
- Piegowaty Guziec