Enemy Territory-instalacja gry, brak dźwięku, prawa do folderu, uruchomienie Hosta.

Tutaj można zadać pytanie, jeśli Linuksa widzi się pierwszy raz w życiu ;)
noVic
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86
Kontakt:

Enemy Territory-instalacja gry, brak dźwięku, prawa do folderu, uruchomienie Hosta.

Post autor: noVic »

Witam wszystkich.
Na początek chcę powiedzieć to czego już pewnie się domyślacie, jestem nowy w świecie Linux'a, ale mniej więcej już coś kumam ze środowiska OS, więc możecie tutaj walić takie bardziej skomplikowane zdania, a moja w tym głowa by to rozszyfrować.

Trochę się rozpisze z moimi problemami, bo efekt jakiego oczekuje jest dla mnie ważny.
Bardzo zaciekawiła mnie gra Enemy Territory, w takim stopniu, że zacząłem od pisania skryptów na Windowsie (shit!), ale ostatnio miałem okazję zainstalować kilka OS'ów i tam przez przypadek zauważyłem, że znacznie łatwiej i lepiej się pisze skrypty do tej gry, poza tym muszę jakoś sprawdzać te skrypty tworząc hosta na komputerze, a na Windowsie ciągle wyskakiwały mi błędy, gdy zainstalowałem na OS ET, to od razu udało mi się postawić hosta (tego minimalnego) bez żadnych problemów. W tej chwili nie mam zainstalowanego Ubuntu, ale to jest kwestia kilku godzin, więc to nie problem, a piszę tutaj, bo trochę się tutaj zgromadziło 'Ubunciaków'.
Aha, przejrzałem kilka tematów związanych z tą grą i właśnie, przez wasze propozycje np. 'gdzie zainstalować grę?', powstało u mnie jeszcze więcej pytań.
viewtopic.php?t=39334&highlight=enemy+territory

Przejdę teraz do moich problemów, na które prawdopodobnie znajdziecie rozwiązanie:
1. Jaki najlepiej postawić system (domyślam się jaki mi podacie, ale musiałem zapytać), biorąc pod uwagę moje niżej opisane problemy?
2. Czy zainstalować grę normalnie, tak jak opisane jest to tu:
http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/20 ... y-i-linux/ ?