Strumieniowanie sygnału z tunera TV do LANu.

Grafika, film, dźwięk.
croohy
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 2
Rejestracja: 27 gru 2006, 15:31
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Strumieniowanie sygnału z tunera TV do LANu.

Post autor: croohy »

Witam. Jestem bardzo początkującym użytkownikiem linuksa. Posiadam komputer z zainstalowanym Ubuntu 10.04 oraz kartą telewizyjną opartą na SAA7134 (jest to coś w rodzaju serwera, służy mi głównie do zabawy). Chciałbym mieć możliwość odtworzenia sygnału z tej karty na innym komputerze w sieci LAN. W tym celu zainstalowałem VLC media player.
Wchodzę media->strumieniuj...->zakładka urządzenie przechwytywania.
Nie wiem jaki wybrać tryb przechwytywania obrazu (v4l/v4l2). Wybieram v4l2, jako nazwa urządzenia wpisuję /dev/video0. Kolejno [strumieniuj]->[następny] wybieram RTP, dodaję IP komputera klienta, wszytkie porty ustawiam 5004. Następnie nie wiem jaką wybrać opcję transkodowania. W przypadku Video-H.264+AAC i zatwierdzeniu wyświetla się komunikat o błędzie kodeków AAC, a program się zawiesza. Wybranie innego zestawu kodeków również nie przynosi rezultatu (zwyczajnie nic się nie dzieje). Wybranie opcji MPEG-2 +MPGA daje czarny ekran na odtwarzaczu klienta.
Jak już wspominałem jestem bardzo początkującym użytkownikiem ubuntu, dlatego proszę o wyrozumiałość. Nie mam pojęcia jak to skonfigurować, Google też zbytnio nie pomogło.
Awatar użytkownika
zibiboniek1
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 909
Rejestracja: 01 gru 2009, 01:48
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Lublin

Odp: Strumieniowanie sygnału z tunera TV do LANu.

Post autor: zibiboniek1 »

Może to ci pomoże kiedyś używałem pod $ troszke pozmieniasz i powinno być ok.
http://wrzucacz.pl/file/7001284229599
ODPOWIEDZ

Wróć do „Muzyka, filmy, zdjęcia, grafika”

Kto jest online