Edytor Filmów

Grafika, film, dźwięk.
BoniekStudio
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Edytor Filmów

Post autor: BoniekStudio »

Witam.
Jestem początkującym użytkownikiem Ubuntu 10.10.
Mam pewne pytanie dotyczące edycji nagranego filmu.
Czy istnieje jakiś edytor filmów za pomocą którego można zedytować film aby był on w jakości hd i dodać do filmu np. logo serwisu ?
Awatar użytkownika
k2cl
Przyjaciel
Przyjaciel
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: LXDE

Odp: Edytor Filmów

Post autor: k2cl »

Zmień tytuł tematu tak, aby w sposób możliwie precyzyjny przedstawiał sedno sprawy, w której piszesz. Miej na uwadze również zgodność z REGULAMINEM
Tytuł tematu zmienisz edytując pierwszy post
W razie wątpliwości/zastrzeżeń odnośnie powyższej informacji skontaktuj się z moderatorem, który ją wstawił.
Work less, climb more :D
Awatar użytkownika
Root Grapefruit
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Kontakt:

Post autor: Root Grapefruit »

Oprócz PiTiVi jest sporo innych edytorów wideo m.in Kino, Open Movie Editor itd. Poszukaj w repozytoriach i potestuj i wybierz który ci najbardziej odpowiada.
Proc: AMD Sempron 2800+ 1,6 GHz | Grafa: Radeon HD 3650 | RAM: 1,5 GB | Mobo: ASRock K8NF3-VSTA | HD: 160 GB | OS: Debian GNU/Linux 5.0 "Lenny"
bosd
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 10.04

Post autor: bosd »

pozwolę sobie podpiąć się pod temat bo mam podobne pytanie jakim programem można wyciągnąć audio z plików mkv m2ts ts avi ? jaki program służy pod linuxem do zmiany pliku mp3 na AC-3 jakim programem możemy szybko połączyć dwa pliki avi ? jeszcze jedno pytanie pośrednio związane z multimediami jak jest z kopiowanie dużych plików multimedialnych z linuxa na partycje windowsowe można to robić bez obawy o uszkodzenia danych podczas kopiowania ?
Awatar użytkownika
tristan
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Wersja Ubuntu: 22.10
Architektura: x86_64