Drukarka atramentowa

Porady sprzętowo-handlowe
Awatar użytkownika
Lewis
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Wersja Ubuntu: 11.10
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64

Drukarka atramentowa

Post autor: Lewis »

Witam, namyślam się na zakup jakiejś drukarki atramentowej z którą nie miałbym problemów pod Ubuntu. Jako iż mam dużo pracy proszę Was o pomoc w wytypowaniu jakichś modeli. Przyznam iż w tym temacie jestem zielony (pierwsza moja drukarka). A więc zależy mi na tanim tuszu. Choć w sumie fajnie jeśli dałoby się kupić jakieś podróbki :whis:
Drukarka ~150 zł. Używana będzie sporadycznie (głównie tekst).

Brałem też pod uwagę wybranie się do Media Markt ale słyszałem iż większość osób odradza kupowanie tam :-?
Awatar użytkownika
figa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: Drukarka atramentowa

Post autor: figa »

Temat rozwiązany - dodaj do tematu [solved] za pomocą zaawansowanej edycji pierwszego wpisu wątku.
Awatar użytkownika
linuxozaurus
Gibki Gibbon
Gibki Gibbon
Wersja Ubuntu: 20.04

Post autor: linuxozaurus »

Brałem też pod uwagę wybranie się do Media Markt ale słyszałem iż większość osób odradza kupowanie tam
to prawda ja miałam kiedyś pecha jak kupiłam PC (w pierwszej połowie lat 90) bo po 15 komp od włączenia komputera zdechł i trzeba było składać reklamację a tamci musieli wymienić cały komp i nikomu tego nie życzę

A jeśli chodzi chodzi o drukarki polecam HP seria Deskjet HP mnie nigdy nie zawiodło (tata ma stara drukarkę z tej serii ale stara z czasów winshita XP)
Awatar użytkownika
kris55
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Openbox

Post autor: kris55 »

@Lewis
A więc zależy mi na tanim tuszu. Choć w sumie fajnie jeśli dałoby się kupić jakieś podróbki.
Tania drukarka, a później same kłopoty...