Linux, warto się go uczyć?

Forumowy magiel: pogaduchy o wszystkim i o niczym.
snav12
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME

Linux, warto się go uczyć?

Post autor: snav12 »

Witam, jestem w technikum informatycznym, zajmuje się grafiką ale chciałbym również zająć się czymś innym, czy dobrze zrobie jeżeli zaczne zajmować się linuxem?
Awatar użytkownika
Admc
Gibki Gibbon
Gibki Gibbon
Posty: 2149
Rejestracja: 23 lip 2009, 08:57
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Linux, warto się go uczyć?

Post autor: Admc »

Oczywiście, że warto. Nie widzę żadnych przeciwwskazań.
╔═╦╗╔╦═╦═╦╗╔╗Blaszak (Phenom II x4 955BE, 4 GB RAM, GF GTX 550Ti) - Kubuntu 13.10 amd64
║═╣║║║╔╣╔╣╚╝║Toshiba Satellite A110-293 - Lubuntu 13.10 x86
║╔╣╚╝║║║║╚╗╔╝HTC Hero - Tegro 2.6 (Android 2.1)
╚╝╚══╩╝╚╝♥╚╝ Liczniki: Linux - 496087, Ubuntu - 28751.
snav12
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME

Odp: Linux, warto się go uczyć?

Post autor: snav12 »

A od czego byś zaczął?
pioruns
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1172
Rejestracja: 19 lis 2006, 21:28
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Odp: Linux, warto się go uczyć?

Post autor: pioruns »

snav12 pisze:Witam, jestem w technikum informatycznym, zajmuje się grafiką ale chciałbym również zająć się czymś innym, czy dobrze zrobie jeżeli zaczne zajmować się linuxem?
Nie ma bardziej pasjonującego zajęcia dla młodego informatyka, niż programowanie i Linux:teeh:
Registered Linux user #454644 ---> https://linuxcounter.net/
Awatar użytkownika
Dwimenor
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1260
Rejestracja: 18 mar 2008, 16:14
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 13.10
Architektura: x86_64

Odp: Linux, warto się go uczyć?