GeForce GT335M - Nie wstaje serwer X po instalacji sterowników nVIDIA z repozytorium
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 10.04
- Architektura: x86
GeForce GT335M - Nie wstaje serwer X po instalacji sterowników nVIDIA z repozytorium
Jestem całkiem zielony, a już zostałem nieprzyjaźnie potraktowany przez ubuntu (dokładnie 10.04.3). MIanowicie chcę zainstalować sterowniki do karty graficznej: nVIDIA GeForce GT335M, gdyż posiadam lapka asus N53J series z takową właśnie. Próbowałem najprościej: system > administracja > sterowniki. Znalazł, zainstalował, zresetował. Tylko, że zamiast się uruchomić poprawnie dostaje czarny ekran. Moje pytanko brzmi: cóż się dzieje, a co ważniejsze jakże temu zaradzić? Po tym pomaga tylko reinstalka systemu, bo "po ciemku" nic nie da się zrobić. Nie instalować w ogóle sterowników?
- Sierżant_Garcia
- Serdeczny Borsuk
- Wersja Ubuntu: 14.04
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Re: GeForce GT335M - Nie wstaje serwer X po instalacji sterowników nVIDIA z repozytorium
Przed instalacją sterowników dodaj repozytorium
[ w terminalu Programy->Akcesoria->Terminal wpisz ]
i zainstaluj pakiet
Powinno zadziałać, bo wygląda na to, że Ubuntu uruchamia się na zintegrowanej grafice Intela ( ze sterami Nvidii ) zamiast na grafice Nvidii.
Kod: Zaznacz cały
sudo apt-add-repository ppa:mj-casalogic/bumblebee
sudo apt-get update
sudo apt-get install bumblebee
FX8320/GA-990FXA-UD3/Corsair Vengeance 16GB-DDR3@1333/GAINWARD GTX470/Kingston V300 120GB/2xHD103SJ/SH-B083L/SYNCMASTER 2443BW/HP PSC1315/Behringer FCA202/Behringer XENYX1002/AT2020/Logitech G-400/Logitech C-270
Re: GeForce GT335M - Nie wstaje serwer X po instalacji sterowników nVIDIA z repozytorium
miałem także ten problem u siebie... ale jedynie rozwiązanie wtedy jakie znalazłem to ponowna instalacja systemu 

-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: LXDE
- Architektura: x86