Nie wyświetlają się okna aplikacji/folderów

Tutaj można zadać pytanie, jeśli Linuksa widzi się pierwszy raz w życiu ;)
pazera
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 11.04
Architektura: x86_64

Nie wyświetlają się okna aplikacji/folderów

Post autor: pazera »

Witam,
Ubuntu mam zainstalowane w virtualbox na macbook pro. Swieżą instalkę robiłem w wersji 10.10PL. Teraz po aktualizacji do 11.04PL mam jakiś błąd związany okienkami. Otóż jedyne co widzę to pulpit z ikonami, górny pasek (nie wiem jak z dolnym bo mam złą rozdziałkę ustawioną) i pasek z ikonami po lewej. Jeśli chce otworzyć folder lub jakąś aplikację, a nawet wyłączyć system to pojawia się napis w prawym górnym rogu z nazwą folderu/aplikacji i tyle. Widzę tylko tapetę bez ikon i żadnego okienka. Jestem nowy w te klocki i nie mam pojęcia gdzie zacz. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 12:48 przez pazera, łącznie zmieniany 1 raz.
namok
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Unity
Kontakt:

Re: Problem ze środowiskiem graficznym

Post autor: namok »

Jak dla mnie to niejasno opisałeś problem. Pokaż jakież zrzuty ekranu(tu wstaw linki do stron gdzie je umieścisz). Zakładam że po aktualizacji zainstalowałeś dodatki gościa. Podaj też wersje virtualbox której używasz.
pazera
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec

Najnowszy virtualbox na maca (na bieżąco aktualizuję). Po jego aktualizacji nie mogę zainstalować nowych guest additions z powodu powyższego błędu.
namok
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Kontakt:

To że aktualizujesz na bieżąco nie znaczy że wiem jaka masz wersję. Tak ciężko ją podać!
Pokaż jakieś obrazki!!
Po uruchomieniu maszyny sprawdź czy masz ustawione "automatyczne skalowanie ekranu gościa".
pazera
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec

Re: Nie wyświetlają się okna aplikacji/folderów

Poprawiłem, dzięki za zwrócenie uwagi.

--------

Zrzuty
http://zapodaj.net/32ff51cad25b.png.html po odpaleniu