Nie wyświetlają się okna aplikacji/folderów
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 11.04
- Architektura: x86_64
Nie wyświetlają się okna aplikacji/folderów
Witam,
Ubuntu mam zainstalowane w virtualbox na macbook pro. Swieżą instalkę robiłem w wersji 10.10PL. Teraz po aktualizacji do 11.04PL mam jakiś błąd związany okienkami. Otóż jedyne co widzę to pulpit z ikonami, górny pasek (nie wiem jak z dolnym bo mam złą rozdziałkę ustawioną) i pasek z ikonami po lewej. Jeśli chce otworzyć folder lub jakąś aplikację, a nawet wyłączyć system to pojawia się napis w prawym górnym rogu z nazwą folderu/aplikacji i tyle. Widzę tylko tapetę bez ikon i żadnego okienka. Jestem nowy w te klocki i nie mam pojęcia gdzie zacz. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ubuntu mam zainstalowane w virtualbox na macbook pro. Swieżą instalkę robiłem w wersji 10.10PL. Teraz po aktualizacji do 11.04PL mam jakiś błąd związany okienkami. Otóż jedyne co widzę to pulpit z ikonami, górny pasek (nie wiem jak z dolnym bo mam złą rozdziałkę ustawioną) i pasek z ikonami po lewej. Jeśli chce otworzyć folder lub jakąś aplikację, a nawet wyłączyć system to pojawia się napis w prawym górnym rogu z nazwą folderu/aplikacji i tyle. Widzę tylko tapetę bez ikon i żadnego okienka. Jestem nowy w te klocki i nie mam pojęcia gdzie zacz. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 12:48 przez pazera, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Przebojowy Jelonek
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Kontakt:
Re: Problem ze środowiskiem graficznym
Jak dla mnie to niejasno opisałeś problem. Pokaż jakież zrzuty ekranu(tu wstaw linki do stron gdzie je umieścisz). Zakładam że po aktualizacji zainstalowałeś dodatki gościa. Podaj też wersje virtualbox której używasz.
-
- Piegowaty Guziec
Najnowszy virtualbox na maca (na bieżąco aktualizuję). Po jego aktualizacji nie mogę zainstalować nowych guest additions z powodu powyższego błędu.
-
- Przebojowy Jelonek
- Kontakt: