Po instalacji Ubuntu 12.10 zawiesza się w czasie włączania.
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 12.10
- Środowisko graficzne: Brak
- Architektura: x86
Po instalacji Ubuntu 12.10 zawiesza się w czasie włączania.
Witam,
Jestem nowy i nowy w linuxie. Mam komputer, Optiflex 270 Del'a. Komp używana raz na rok bo był właśnie na nim linux 10. Postanowiłem nieużytek wykorzystać do zabawy z linuxem. Ściągnąłem pod xp iso z waszej strony Ubuntu 12.10 32 bit.
Zgodnie z poleceniami za pomocą programu Yumi, uczyniłem sobie portable USB (bo komp nie ma czytnika płyt).
Jednak instalacja się nałogowo przerywała.
Skorzystałem z konsoli i przeprowadziłem update linuxa 10 do 12.10 za pomocą komend wyszukanych gdzieś w googlach. I tu powstał problem, którego nigdzie znaleźć na forach.
Ok, Ubuntu się zainstalował. i...
1. włączam komputer
2. leci ładowanie linuxa
3. pojawia się tło pulpitu
4. i.... nic więcej.....
5. po ok 4 minutach oczekiwania wyskakuje komunikat "Program Compiz został nieoczekiwanie zamknięty" i tu opcje "Pozostaw mimo to "(czy jakoś tak) lub " uruchom ponownie system"
6. Jak klikam pozostaw to tak wisi i wisi wszystko i nic więcej. A jak uruchom ponownie to znowu się to dzieje.
Help.... ja chciałem Linuxa...
P.s. P4 3.0Ghz, 512 Ddr, grafika na płycie.
P.s. 2. Jeśli źle sformułowałem to mnie pouczcie bo starałem się opisać tak jak umiem najwyraźniej.
Z góry dziękuję.
Jestem nowy i nowy w linuxie. Mam komputer, Optiflex 270 Del'a. Komp używana raz na rok bo był właśnie na nim linux 10. Postanowiłem nieużytek wykorzystać do zabawy z linuxem. Ściągnąłem pod xp iso z waszej strony Ubuntu 12.10 32 bit.
Zgodnie z poleceniami za pomocą programu Yumi, uczyniłem sobie portable USB (bo komp nie ma czytnika płyt).
Jednak instalacja się nałogowo przerywała.
Skorzystałem z konsoli i przeprowadziłem update linuxa 10 do 12.10 za pomocą komend wyszukanych gdzieś w googlach. I tu powstał problem, którego nigdzie znaleźć na forach.
Ok, Ubuntu się zainstalował. i...