Xubuntu 12.04 czy 12.10?

Tematy specyficzne dla poszczególnych window managerów: KDE, GNOME, XFCE, Fluxbox, Blackbox, IceWM, WindowMaker, itd. - wszystko tutaj.
Awatar użytkownika
grzemach
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Xubuntu 12.04 czy 12.10?

Post autor: grzemach »

Witam,
Zainstalowałem na laptopie Xubuntu 12.10 - rewelacja, mało ramu, fajnie wygląda, można ustawić bardzo podobne panele jak gnome 2.x
Myślę, aby przejść na głównym komputerze na Xubuntu również, jednak tutaj nie chcę spędzać dni na analizowaniu i przełączaniu się między poszczególnymi wersjami systemu.
Dlatego też proszę społeczność o pomoc, lepiej wybrać wersję 12.04 czy 12.10? W "normalnym" Ubuntu korzystam z 12.04 (LTS) i widzę różnicę między poszczególnymi wersjami, niestety nie mam doświadczenia z innymi systemami i nie wiem czy się kierować tym co w Ubuntu czy może nowszy zainstalować, bo jest równie stabilny co wersja LTS?

Architektura to x86, ramu 4GB, dysk SSD 120GB (tylko linux) +320 (windows, swap i backup), niestety łącze wolne i dlatego nie chcę instalować co chwilę innej wersji (co pół roku, jest ok - aktualizacje).
Awatar użytkownika
Gasiu
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Wersja Ubuntu: 14.04
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Xubuntu 12.04 czy 12.10?

Post autor: Gasiu »

jeśli nie chcesz instalować co chwilę nowej wersji to bierz LTS - proste ;-)
Awatar użytkownika
majsza
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Wersja Ubuntu: 22.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Xubuntu 12.04 czy 12.10?

Post autor: majsza »

Możesz mieć Xubuntu 12.04 i zainstalować z odpowiedniego repozytorium (xubuntu-dev) środowisko Xfce 4.10, tło napisów na Pulpicie można wyłączyć. Wszystko możesz tak zrobić, że będzie wyglądało jak w 12.10.
Obrazek
(To Xubuntu 12.04 z środowiskiem graficznym Xfce 4.10 - tym samym, co w 12.10)