NFS Underground 1 i 2 - czarny ekran

Gry, do uruchomienia których potrzebne są programy typu Wine/Cedega/CrossOver albo jakieś emulatory.
nkozak
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 12.04
Kontakt:

NFS Underground 1 i 2 - czarny ekran

Post autor: nkozak »

Witam.
Mam następujący problem:
Na Ubuntu 12.04 zainstalowałem obie części NFS Underground oczywiście przez Wine.
Wszystko śmiga poza tym, że w grze widać tylko samochody i śladowe ilości świata zewnętrznego oraz interfejsu gry. Nie widać też filmików. Większość gry to po prostu czarny ekran.
Nie widać również czcionek. Próbowałem zainstalować OpenGL i DirectX 9c ale chyba mi nie wyszło :P
Jestem początkujący jeżeli chodzi o Linuxa.

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 18:48 przez nkozak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
zibiboniek1
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Re: Problem z NFS Underground 1 i 2

Post autor: zibiboniek1 »

to może spróbuj zainstalować przez playonlinux posiada on konfigurację do jakichś tam gier w sobie.
nkozak
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Kontakt:

Re: NFS Underground 1 i 2 - czarny ekran

Próbowałem zainstalować przez PlayOnLinux, nawet chciałem zainstalować patche ale nie dało się. Gdy włączałem grę to dalej było to samo czyli śladowe ilości gry na czarnym tle, zarówno w U1 jak i U2. Nie wiem jak zrobić, żeby działało tak jak na Windowsie. Widziałem filmiki, w których koleś zainstalował U1 i U2 i chodziło mu elegancko na Linuksie. Dajcie inne rady.
neo86
Wygnańcy
Architektura: x86
Kontakt:

Post autor: neo86 »

Na CrossOver ( to też emulator Windows mający w sobie coś z Wine ale jest lepszy pod wieloma względami ... bo to co pod Wine nie działa to na bank zadziała na CrossOver ) nie masz takich dziwactw ... ja na nim zainstalowałem Postal 2 i działa wspaniale płynnie nawet lepiej niż pod Windows ! Myślę , że NFS też poleci na tym ...