Mam problem z instalacją ubuntu, normalnie bootuje z płytki, pojawia się ten ekran różowy, wciskam klawisz, wybieram English i po kliknięciu którejkolwiek z opcji ( try ubuntu without installing, install ubuntu itd.) po chwili przechodzi do czarnego ekranu z mijającym myślnikiem i tyle, nic dalej nie mogę zrobić. Próbowałem już po naciśnięciu f6 wybrać nomodeset czy nolapic - nic to nie zmienia.Nie jest to też wina płytki raczej, próbowałem kilka. Nie mam innego systemu, dysk jest czysty.
Wie ktoś jak temu zaradzić? Proszę o zrozumiałe wyjaśnienie - nie znam się na tym. Z góry dziękuję.
Czarny ekran przy próbie instalacji ubuntu 12.04
Czarny ekran przy próbie instalacji ubuntu 12.04
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 16:10 przez Heathen, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Przyjaciel
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Inne
- Architektura: x86_64
Re: Problem z instalacją ubuntu - czarny ekran
Zmień tytuł tematu na zgodny z REGULAMINEM
Zwróć uwagę głównie na słowa, których używasz
Tytuł tematu zmienisz edytując pierwszy post
W razie wątpliwości/zastrzeżeń odnośnie powyższej informacji skontaktuj się z moderatorem, który ją wstawił.Zwróć uwagę głównie na słowa, których używasz
Tytuł tematu zmienisz edytując pierwszy post
Podasz nam, które to wydanie Ubuntu? Podaj także jakieś informacje na temat sprzętu. Jak masz możliwość, to sprawdź na innym komputerze, czy możesz wypróbować Ubuntu z tej płyty. Może płytka się źle nagrała.
Jak masz jeszcze obraz płyty na dysku, to sprawdź sumy kontrolne obrazu - jak obraz się źle pobrał, to możesz mieć problemy z instalacją.
O pomoc pytaj a forum, a nie przez PW.
Re: Problem z instalacją ubuntu - czarny ekran
Ubuntu 12.04 , nie mam możliwości sprawdzenia na innym komputerze, pisze z telefonu.
Nie znam dokładnie tego wszystkiego, wiem tylko, ze procesor bodajże 2x 2,2GHz , płyta ms-7352, karta jakas z zestawu... Generalnie to jest zestaw komputerowy HP compaq dx7400 microtower.
-- 30 gru 2012, o 13:47 --