Czarny ekran przy próbie instalacji ubuntu 12.04

Wyłącznie system! Wątpliwości dotyczące aplikacji proszę umieszczać niżej, w odpowiednich forach.
Heathen
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec

Czarny ekran przy próbie instalacji ubuntu 12.04

Post autor: Heathen »

Mam problem z instalacją ubuntu, normalnie bootuje z płytki, pojawia się ten ekran różowy, wciskam klawisz, wybieram English i po kliknięciu którejkolwiek z opcji ( try ubuntu without installing, install ubuntu itd.) po chwili przechodzi do czarnego ekranu z mijającym myślnikiem i tyle, nic dalej nie mogę zrobić. Próbowałem już po naciśnięciu f6 wybrać nomodeset czy nolapic - nic to nie zmienia.Nie jest to też wina płytki raczej, próbowałem kilka. Nie mam innego systemu, dysk jest czysty.

Wie ktoś jak temu zaradzić? Proszę o zrozumiałe wyjaśnienie - nie znam się na tym. Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 16:10 przez Heathen, łącznie zmieniany 1 raz.
bear7
Przyjaciel
Przyjaciel
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Re: Problem z instalacją ubuntu - czarny ekran

Post autor: bear7 »

Zmień tytuł tematu na zgodny z REGULAMINEM
Zwróć uwagę głównie na słowa, których używasz
Tytuł tematu zmienisz edytując pierwszy post
W razie wątpliwości/zastrzeżeń odnośnie powyższej informacji skontaktuj się z moderatorem, który ją wstawił.

Podasz nam, które to wydanie Ubuntu? Podaj także jakieś informacje na temat sprzętu. Jak masz możliwość, to sprawdź na innym komputerze, czy możesz wypróbować Ubuntu z tej płyty. Może płytka się źle nagrała.

Jak masz jeszcze obraz płyty na dysku, to sprawdź sumy kontrolne obrazu - jak obraz się źle pobrał, to możesz mieć problemy z instalacją.
O pomoc pytaj a forum, a nie przez PW.
Heathen
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec

Re: Problem z instalacją ubuntu - czarny ekran

Post autor: Heathen »

Ubuntu 12.04 , nie mam możliwości sprawdzenia na innym komputerze, pisze z telefonu.