Serwer WWW z graficznym interfejsem konfiguracji ( NIE Apache / Webin )

Instalacja i konfiguracja oprogramowania sieciowego.
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Serwer WWW z graficznym interfejsem konfiguracji ( NIE Apache / Webin )

Post autor: xxx666xxx »

Witam jestem tu nowy i mam pytanie .

Czy jest na Linux Ubuntu 12.04 program typu serwer www nie wymagający grzebania w konsoli i plikach tekstowych konfiguracji tylko przy pomocy klikania jak w Windowsowym IIS ( http://www.ryarc.com/qsg/Images/install ... onsole.gif ) usatwić wirtualne katalogi z udostepnionymi zasobami itp ?

Nie wiem czy dobrze mnie rozumiecie jeśli nie to pytajcie o co mi biega .

Jestem totalnie zielony i zniechęca mnie grzebanie w konsoli i plikach tekstowych ( Apache i Webmin odpadają - za dużo grzebaniny )
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
Awatar użytkownika
Dwimenor
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Wersja Ubuntu: 13.10

Re: Serwer WWW z graficznym interfejsem konfiguracji ( NIE Apache / Webin )

Post autor: Dwimenor »

Możesz pobawić się serwerem Cherokee.
Poniższe zdanie jest fałszywe.
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
eremas
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: GNOME

Post autor: eremas »

A co to ma do myslenia? Sewer ma byc szybki w ustawieniu dla administratora. Czas to pieniadz.
Awatar użytkownika
jacekalex
Gibki Gibbon
Gibki Gibbon
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: MATE

Post autor: jacekalex »

eremas pisze:A co to ma do myslenia? Sewer ma byc szybki w ustawieniu dla administratora. Czas to pieniadz.
Bzdura totalna.
Wszelkie GUI tylko utrudniają robotę, praktycznie zawsze pojawia się moment, kiedy w konfiguracji trzeba to czy tamto osiągnąć, ale w cudownym ślitaśnym GUI nie przewidzieli odpowiedniego guzika, albo pola do wpisania wartości.