Po aktualizacji systemu Unity się nie ładuje
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 12.10
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Po aktualizacji systemu Unity się nie ładuje
Witam.
Dzisiaj system powiadomił mnie o aktualizacjach. Zainstalowałem je (ta jak zawsze to robię). Po zainstalowaniu aktualizacji trzeba było uruchomić ponownie system. Tak zrobiłem i po ponownym uruchomieniu ukazała się tylko sama tapeta i myszka(kursor). Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa. Nie wiem co się mogło stać. Unity przestało się ładować po aktualizacji. Na próbę doinstalowałem Cinnamona, ale on też nie chce się ładować. Ładuje się tylko GNOME Classic. Próbowałem resetować ustawienia Unity, wyłączać i włączać plugin Unity - niestety bez efektu. Co mogło się stać i jak rozwiązać ten problem?
Dzisiaj system powiadomił mnie o aktualizacjach. Zainstalowałem je (ta jak zawsze to robię). Po zainstalowaniu aktualizacji trzeba było uruchomić ponownie system. Tak zrobiłem i po ponownym uruchomieniu ukazała się tylko sama tapeta i myszka(kursor). Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa. Nie wiem co się mogło stać. Unity przestało się ładować po aktualizacji. Na próbę doinstalowałem Cinnamona, ale on też nie chce się ładować. Ładuje się tylko GNOME Classic. Próbowałem resetować ustawienia Unity, wyłączać i włączać plugin Unity - niestety bez efektu. Co mogło się stać i jak rozwiązać ten problem?
-
- Przyjaciel
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Inne
Re: Po aktualizacji systemu Unity się nie ładuje
Możesz jeszcze napisać, które to wydanie Ubuntu oraz jaka karta graficzna drzemie w twoim komputerze?
O pomoc pytaj a forum, a nie przez PW.
-
- Piegowaty Guziec
Ubuntu 12.10 64-bit, a karta to Radeon 6770. (sterowniki do grafiki najnowsze ze strony producenta)
edit: