Część pulpitu nie mieści się na matrycy laptopa
Część pulpitu nie mieści się na matrycy laptopa
Witam mam problem zainstalowałem na swoim laptopie HP Pavilion ze4400 Lubuntu w wersji 12.04 instalacja przebiegła prawidłowo. Po kilku restartach zaczęły się schody obraz na moim laptopie nie mieści się na ekranie i jego prawa i dolna strona jest niewidoczna znajduje sie poza ekranem jak klikę w start widać tylko ostatnią zakładkę od góry. Zmiana rozdzielczości nic nie daje obraz cały czas jest przycinany. Od tego czasu sprawdziłem już 3 wersje lubuntu i jedną xubuntu wszystkie zachowują się tak samo natomiast ubuntu już wyświetla obraz prawidłowo tak samo jak win xp. Jest to moje pierwsze spotkanie z systemem linux i jestem w nim całkiem zielony. Nie wiem czy jest możliwość ustawienia obszaru wyświetlania obrazu w xrandr próbowałem się nim trochę bawić jednak bez skutku. Dziwi mnie fakty że na początku wszystko wyświetlane było prawidłowo dopiero po pewnym czasie obraz zaczął świrować zaznaczam że nic w tym czasie nie zmieniałem w ustawieniach. Jak ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc w sposób łopatologiczny
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2013, 21:06 przez BUDZAK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sędziwy Jeż
- Wersja Ubuntu: 14.04
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
Re: Część pulpit nie mieści się na matrycy laptopa
hm, ja miałem identyczny problem dzisiaj po instalacji aktualizacji sterowników Nvidia wer. 304; dodatkowo jakieś artefakty kursora myszy.
Dopiero powrót do poprzedniej wersji (295) załatwił problem.
Myślę, że ktoś schrzanił sterownik.
Ps. Mam Kubuntu i grafikę Nvidia.
Dopiero powrót do poprzedniej wersji (295) załatwił problem.
Myślę, że ktoś schrzanił sterownik.
Ps. Mam Kubuntu i grafikę Nvidia.
Re: Część pulpitu nie mieści się na matrycy laptopa