Po zaktualizowaniu do wersji 13.04 nie działa wifi

Wyłącznie system! Wątpliwości dotyczące aplikacji proszę umieszczać niżej, w odpowiednich forach.
jureek
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 13.04

Po zaktualizowaniu do wersji 13.04 nie działa wifi

Post autor: jureek »

Zachciało mi się wczoraj zrobić aktualizację na moim netbooku lenovo ideapad s206 i jestem wściekły bo po restarcie komputer nie mógł się połączyć z moim domowym wifi. Wygląda to tak, że miele przez jakiś czas próbując się połączyć, a potem pokazuje się komunikat "rozłączono - tryb offline". Na dojazdy do pracy mam jeszcze modem GSM, więc spróbowałem się połączyć z internetem w ten sposób i to zadziałało, tylko wifi nie działa. Nie znam się na linuxie i nie wiem, co robić, a netbook bez internetu jest dla mnie bezużyteczny. Zastanawiam się, czy nie zainstalować poprzedniej wersji 12.10, ale nie wiem, czy to się w ogóle da, jeśli mam na dysku wersję wyższą i czy nie znikną mi dokumenty i obrazki, które mam na dysku.
marcin1982
Gibki Gibbon
Gibki Gibbon

Re: Po zaktualizowaniu do wersji 13.04 nie działa wifi

Post autor: marcin1982 »

Podaj wyniki poleceń z konsoli:

Kod: Zaznacz cały

lspci -k

uname -r
jureek
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec

jerzy@jerzy-Lenovo-IdeaPad-S206:~$ lspci -k
00:00.0 Host bridge: Advanced Micro Devices [AMD] Family 14h Processor Root Complex
  	Subsystem: Lenovo Device 397b
00:01.0 VGA compatible controller: Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Wrestler [Radeon HD 7340]
	Kernel driver in use: radeon
00:01.1 Audio device: Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Wrestler HDMI Audio [Radeon HD 6250/6310]
	Kernel driver in use: snd_hda_intel
00:11.0 SATA controller: Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI SB7x0/SB8x0/SB9x0 SATA Controller [AHCI mode]
	Kernel driver in use: ahci
00:12.0 USB controller: Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI SB7x0/SB8x0/SB9x0 USB OHCI0 Controller
	Kernel driver in use: ohci_hcd