Instalacja Kernela (wgranie nowego kernela) POMOCY -> ZAPLACE
-
- Piegowaty Guziec
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Instalacja Kernela (wgranie nowego kernela) POMOCY -> ZAPLACE
Witam, jestem laikiem w LINUXie. Mam server dedykowany w OVH. I potrzebuje zainstalować tam wirtualna maszyne np VirtualBox.
Niestety gdy już zainstaluje program i chce uruchomić utworzony system aby go zainstalować na wirtualnej maszynie wyskakuje mi błąd. Że błąd przy kernelu.
Support odpisał mi że:
> > > Kernele OVH mają zablokowaną obsługę modułów. Nie dodadzą Państwo innego modułu. Nie skompulują Państwo modułu gdyż nie dostarczane są nagłówki dla tych kerneli.
> > > W takiej sytuacji muszą Państwo zainstalować własny kernel z odblokowaną obsługą modułów.
Teraz zwracam sie z prośbą o pomoc z zainstalowaniem nowego Kernela. Oraz odblokowanie obsługi modułów.
Po wpisaniu polecenia: "uname -r" pokazał się namiary na aktualny kernel, jest to: 3.8.13-xxxx-grs-ipv6-64
PS. Mogę zapłacić komuś za pomoc w zrobieniu tego czegoś, nie ze ktoś mi wykona tylko że ktoś mnie nauczy bo chciałbym to umieć!
Kontakt gg: 37773763
lub tutaj na forum, ale to wtedy ta komunikacja się wydłuża, a mi zależy na czasie.
Niestety gdy już zainstaluje program i chce uruchomić utworzony system aby go zainstalować na wirtualnej maszynie wyskakuje mi błąd. Że błąd przy kernelu.
Support odpisał mi że:
> > > Kernele OVH mają zablokowaną obsługę modułów. Nie dodadzą Państwo innego modułu. Nie skompulują Państwo modułu gdyż nie dostarczane są nagłówki dla tych kerneli.
> > > W takiej sytuacji muszą Państwo zainstalować własny kernel z odblokowaną obsługą modułów.
Teraz zwracam sie z prośbą o pomoc z zainstalowaniem nowego Kernela. Oraz odblokowanie obsługi modułów.
Po wpisaniu polecenia: "uname -r" pokazał się namiary na aktualny kernel, jest to: 3.8.13-xxxx-grs-ipv6-64