[SOLVED] Instalacja Drukarki BROTHET DCP-375CW na ubuntu 12.04 LTS

Karty graficzne, dźwiękowe, tv, monitory etc.
Marszal
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

[SOLVED] Instalacja Drukarki BROTHET DCP-375CW na ubuntu 12.04 LTS

Post autor: Marszal »

Mam problem z instalacją sterowników do tej drukarki na systemie Linux Ubuntu 12.04 x32. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o linuxa, więc proszę krok po kroku o wytłumaczenie co mam zrobić. Instalacja według instrukcji producenta mi nie działa ponieważ, po dwukrotnym kliknięciu na paczkę ze sterownikami o rozszerzeniu .deb wyskakuje w centrum oprogramowania informacja o niezgodności architektury systemu.

System do tej drukarki sterowników nie posiada.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 11:06 przez Marszal, łącznie zmieniany 1 raz.
pavbaranov
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Re: Instalacja Drukarki BROTHET DCP-375CW na ubuntu 12.04 LTS

Post autor: pavbaranov »

Skoro już znalazłeś tę stronę wsparcia Brothera, to należałoby ją przeczytać do końca i wykonać wszystko to, co jest napisane tu: http://welcome.solutions.brother.com/bs ... prn1a.html i nie kombinować z jakimś dwukrotnym kliknięciem na paczkę (albowiem słowa tam nie ma o tym). Musisz zrobić dokładnie tak, jak tam jest napisane, pobrać właściwą paczkę dla Twojej architektury (a w zasadzie paczki) i je zainstalować wg poradnika, wraz z "preinstall procedure" dla Ubuntu (Twojego wydania).
Marszal
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Post autor: Marszal »

Nie ma to jak wylać kubeł zimnej wody na łeb. Poczytałem i zainstalowałem. Dzięki.
pavbaranov
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Post autor: pavbaranov »