Ubuntu >12.04 - "No module named qt"

Wyłącznie system! Wątpliwości dotyczące aplikacji proszę umieszczać niżej, w odpowiednich forach.
pociech
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Ubuntu >12.04 - "No module named qt"

Post autor: pociech »

Od wczoraj usiłuję uruchomić program Tux Plot (do obsługi plotera) na systemie Ubuntu/Xubuntu 13.10. Instalacja przebiega normalnie. Przy próbie uruchomienia programu dostaję komunikat (pojawia się tylko w konsoli):
No module named qt
Program jest napisany w Pythonie (na którym niestety nie znam się wcale). Z małego "śledztwa" wynika, że błąd ten powoduje linijka kodu:

Kod: Zaznacz cały

import qt *
W systemie mam zainstalowanego Pythona 2.7 i 3.3 (o ile dobrze pamiętam wersje, takie katalogi są w katalogu .config). Próbowałem też instalować qt-sdk i parę innych rzeczy powiązanych z QT. Bez efektu. Próbowałem już na 5 różnych wersjach Ubuntu/Xubuntu. Spróbuję może jeszcze trochę pokombinować z dystrybucją Mint, ale nie spodziewam się sukcesu, bo to jest prawie to samo co Ubuntu.

Na stronie programu jest napisane, że nie działa na wersji Ubuntu nowszej niż 12.04. Tak się składa, że mam gdzieś zainstalowaną tę wersję i tam działa. Niestety nawet na minimalnie nowszej (12.04.4) już nie chce działać.

http://www.securetech-ns.ca/camm-linux.html
Tested On Ubuntu 10.04-12.04 Mint 12-13 (Will Not Run On Newer Than 12.04lts Ubuntu!)
Ktoś może ma jakieś pomysły co z tym zrobić? Moja wiedza o linuksie niestety nie jest wystarczająca do rozwiązania tego problemu.
Awatar użytkownika
enedil
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: i3
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Ubuntu >12.04 - "No module named qt"

Post autor: enedil »

Dobrze jest, psiakrew, a kto powie, że nie, to go w mordę!

~moderatorzy
pociech
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86