Witam forumowiczów
Mam problem z sygnałem wifi pod windą było ok pod ubuntu coś się zepsuło gubi sieć jakość słabiutka choć jesem przy ruterze czy jest jakiś sposów by to polepszyć ????
MOże to wina kompa choć nie sądze i7, 20 ramu dość nowy komp.jestem początkującym w ubuntu proszę o radę
Do kart Atherosa musisz mieć firmware,
paczka firmware-atheros zainstalowana?
Problemy rozwiązujemy na forum nie na PW -> Niech inni na tym skorzystają.
Komputer jest jak klimatyzacja - gdy otworzysz okna, robi się bezużyteczny...
Linux User #499936
Inny OS: Gentoo Linux
Problemy rozwiązujemy na forum nie na PW -> Niech inni na tym skorzystają.
Komputer jest jak klimatyzacja - gdy otworzysz okna, robi się bezużyteczny...
Linux User #499936
Inny OS: Gentoo Linux
wymądrzać to się każdy może jak ma wiedzę i jest obtrzaskany a ja potrzebuję rozwiązania problemu bez wymądrzania się proste komendy sudo w terminalu lub inne rozwiązanie nie wywody o pierdołach znających się na wszystkim
amadeusz1972 pisze: 07 lis 2019, 21:53
chyba nie a jak to instalować gdzie szukać
amadeusz1972 pisze: 08 lis 2019, 21:54
wymądrzać to się każdy może jak ma wiedzę i jest obtrzaskany a ja potrzebuję rozwiązania problemu bez wymądrzania się proste komendy sudo w terminalu lub inne rozwiązanie nie wywody o pierdołach znających się na wszystkim
Ach ta dzisiejsza młodzież. Wszystko podać na tacy.
Sprawdzenie czy zainstalowana jest paczka firmware-atheros
robert@robertzubik:~$ sudo apt install firmware-atheros
[sudo] hasło użytkownika robert:
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności
Odczyt informacji o stanie... Gotowe
E: Nie udało się odnaleźć pakietu firmware-atheros
robert@robertzubik:~$
A czy twoja wersja Ubuntu to faktycznie 14.04 ? upsss ... w tytule jest 18.04 ale co innego podaje twoje indywidualne info może lepiej zmienić ... podaj rodzaj sprzętu / laptopa lub ogólnie info: