Brak dźwieku w całym systemie

Tutaj można zadać pytanie, jeśli Linuksa widzi się pierwszy raz w życiu ;)
marcinas7
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 18.04

Brak dźwieku w całym systemie

Post autor: marcinas7 »

Witam serdecznie użytkowników forum,

Jestem nowy w temacie Linuxa i mam problem z dźwiękiem w całym systemie. Problem dotyczy zarówno słuchawek jak i głośników. Nie ma też ikony w trialu, choć widoczny jest pasek podgłaszania i możliwa jest jego regulacja (bez efektu oczywiście).
System Ubuntu 18.04.4LTS

Kod: Zaznacz cały

~$ cat /proc/asound/cards
 0 [HDMI           ]: HDA-Intel - HDA Intel HDMI
                      HDA Intel HDMI at 0xf751c000 irq 34
 1 [PCH            ]: HDA-Intel - HDA Intel PCH
                      HDA Intel PCH at 0xf7518000 irq 30

~$ lspci -k | grep -A2 -e 'Multimedia\|Audio'
00:03.0 Audio device: Intel Corporation Xeon E3-1200 v3/4th Gen Core Processor HD Audio Controller (rev 06)
	Subsystem: Dell Xeon E3-1200 v3/4th Gen Core Processor HD Audio Controller
	Kernel driver in use: snd_hda_intel
	Kernel modules: snd_hda_intel
--
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 8 Series/C220 Series Chipset High Definition Audio Controller (rev 05)
	Subsystem: Dell 8 Series/C220 Series Chipset High Definition Audio Controller
	Kernel driver in use: snd_hda_intel
	Kernel modules: snd_hda_intel

~$ speaker-test -c 2

speaker-test 1.1.3

Urządzenie odtwarzania to default
Parametry strumienia to 48000Hz, S16_LE, 2 kanał/ów
Użycie 16 oktaw różowego szumu
ALSA lib pulse.c:243:(pulse_connect) PulseAudio: Unable to connect: Odmowa dostępu

Błąd otwarcia odtwarzania: -111,Połączenie odrzucone

~$ dpkg -l | grep pulse
ii  gir1.2-cvc-1.0                             3.6.2-2                                          amd64        Introspection data for Cinnamon pulseaudio abstraction
ii  gstreamer1.0-pulseaudio:amd64              1.14.5-0ubuntu1~18.04.1                          amd64        GStreamer plugin for PulseAudio