Frameworki w php

Bash, C, C++, Java, PHP, Ruby, GTK, Qt i wiele innych - wszystko tutaj.
mempty
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 7.10
Środowisko graficzne: GNOME

Frameworki w php

Post autor: mempty »

Witam,

Jak myślicie, warto się nauczyć jakiegoś frameworka do robienia większych projektów stron internetowych ?

Jeśli ktoś korzysta z jakiegoś frameworka to może mógłby się podzielić wrażeniami :)

Zastanawiałem się nad symfony bo mówią że najlepszy - po jakimś czasie zrezygnowałem bo poziom trudności mnie pogrążył (jestem przecież początkujący phpowiec)
Dzisiaj chwyciłem się cakephp - ponoć łatwe i intuicyjne

Jakie są Wasze opinie ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
el.pescado
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Wersja Ubuntu: inny OS
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Frameworki w php

Post autor: el.pescado »

Ja trochę pisałem w cakePHP i hmm... podoba mi się;) Ogólnie cała koncepcja frameworku MVC jest bardzo pomocna przy pisaniu stron składających się z >5 podstron.

Ale i tak rzeczą, która najbardziej mi się spodobała to Ruby on Rails.
mempty
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 7.10

Post autor: mempty »

Wiesz co, rzeczywiście cakePHP jest niezłe. Niedługo nad tym posiedziałem i widzę że nie jest trudne. Czuję że można będzie przy tym frameworku tworzyć fajne stronki co mnie bardzo cieszy :)
Co do symfony to nawet nie wiem jak je ugryźć.

Pozdro
Lewandowski
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 8.04

Post autor: Lewandowski »

Co do Frameworków to mogę powiedzieć tyle ;) Warto się nauczyć np. Zend Framework'a. Jest to bardzo rozbudowany Framework. Oferuje wiele możliwości, jest oparty na MVC i PHP5. A jak ktoś nie chce tak rozbudowanego środowiska pracy to polecam równierz CakePHP lub CodeIgniter ;)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
luinnar
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Kontakt:

Post autor: luinnar »