[TEST] GTA: San Andreas + wine

Gry, do uruchomienia których potrzebne są programy typu Wine/Cedega/CrossOver albo jakieś emulatory.
Awatar użytkownika
fatino
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 29
Rejestracja: 30 lip 2008, 10:29
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: fatino »

Nie wiem jak jest teraz ale jak grałem kiedyś wersja wine 1.0 + to gra strasznie przymulała niby dało się grać ale jednak troche dyskonfort się czuje. Sprzęt
Athlon 5200 + 2.6 GHz
2GB Ram 800
Galaxy Geforce 7300GT 256MB 605/1630 (oc)
Phil
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 74
Rejestracja: 21 sty 2008, 17:58
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: Phil »

Athlon 5200 + 2.6 GHz
2GB Ram 800
Galaxy Geforce 7300GT 256MB 605/1630 (oc)
Ja mam podobnie, bowiem posiadam Athlona 3800+ (2.66 GHz), 2GB Ramu i GeForca 7300 512MB (Gigabyte) i gierka działa bynajmniej dziwnie. Rozdzielczość często zmienia się na jakąś wyjątkowo nietypową ale jak już zrobię na normalną, tj. 1024x768 to gra przycina jak porypana. Co ciekawe na Windowsie też miałem problem z tym tytułem.
AsRock N68C-S, AMD Athlon II X2 240 2800MHz, 4GB DDR3 DC RAM, GeForce 9600GS 768MB, Nvidia HDA, WD SATA 500GB, Tracer Highlander 550W
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: salemus »

Witam

Miałem to samo (przycinki GTA) ale wystarczy w winecfg wyłączyć obsługę shaderów i już gra śmiga płynnie :D
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
Awatar użytkownika
fatino
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 29
Rejestracja: 30 lip 2008, 10:29
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: fatino »

jedrzejczak pisze:Witam

Miałem to samo (przycinki GTA) ale wystarczy w winecfg wyłączyć obsługę shaderów i już gra śmiga płynnie :D
Jaki masz sprzęt. Ja wyłączyłem shadery i dużego skoku wydajności nie zauważyłem.
Awatar użytkownika
Nowaczek
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2009, 12:14
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: Nowaczek »

Mnie to nie chce ruszyć. Wpisałem to do rejestru wyłączyłem pixel sheadary. Jak wpisuje to winedebug to mi pisze

Kod: Zaznacz cały

wine: could not load L"C:\\windows\\system32\\gta_sa.exe": Module not found
Nie wiem co z tym fantem zrobić, Jak włączam to moje GTA to pokazuje sie logo GTA San Andreas i gra się wyłącza i zmienia rozdzielczośc na 640x480.
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: salemus »

fatino pisze:Jaki masz sprzęt. Ja wyłączyłem shadery i dużego skoku wydajności nie zauważyłem.
Mam lapka z ubuntu 64-bity (kiedy grałem w GTA miałem 32-bitowy system)

Intel core 2 duo 2 GH
GeForce Go 7600
2 gb ram-u
zintegrowana karta dźwiękowa

Co dziwne pomimo że to laptop (więc i osiągi słabsze niż na desktopie) to ruszył mi Far Cry 2 (na najniższych ale zawsze :D) i CoD 4 ( na najwyższych :mrgreen:)
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
Awatar użytkownika
logos2000
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 37
Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: logos2000 »

sprawa jest naprawde dziwna, na 8.10 GTA3 smigalo dobrze, a na 9.04 sie tnie.
i dlaczego tak jest?
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: salemus »

A wersję wine zmieniałeś ???
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
Awatar użytkownika
logos2000
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 37
Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: logos2000 »

mam obecnie najnowsza 1.1.21
wgralem 1.0.1 (takie jest w repozytorium orginalnie), nadal tak samo przycina

nie wiem czy to nie przypadkiem sprawa DirectXow, bo na tamtym 8.10 cos z tym kombinowalem, bo nie wydaje mi sie aby ta gra byla oparta na OpenGl
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
Awatar użytkownika
Nowaczek
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2009, 12:14
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: Nowaczek »

A ma ktoś jakiś pomysł na to wyłączanie się? Moze mi ktoś powiedzieć jak to uruchomić przez to WINEDEBUG=-all ?
Awatar użytkownika
logos2000
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 37
Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: logos2000 »

problem rozwiazany
wylaczylem "Trals" w opcjach grafiki, teraz gra dziala przyzwoicie.

niestety brak obrotu 360stopni bardzo utudnia zycie (a kojarze ze byl ten blad daawno temu zglaszany i chyba nawet jakis pacz byl na to)
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
Awatar użytkownika
skoruppa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 585
Rejestracja: 25 kwie 2006, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: skoruppa »

Awatar użytkownika
e X t 7 3
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 4943
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:34
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 21.10
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: e X t 7 3 »

w katalogu (rejestr windows) HKEY_CURRENT_USER/Sowtware/Wine/Direct3D/ powinniście wpisać następujące parametry, nie dość, że ładniej to znacznie szybciej (ale wymaga niezłej grafiki):

DirectDrawRenderer ustawiamy na opengl,
OffscreenRenderingMode na fbo,
PixelShaderMode na enabled,
VerteShaderMode na hardware,
VideoMemorySize u mnie (w stacjonarce GF 8800GTS 512 MB) na 512 - w zależności od grafiki

te ustawienia powodują, że np Call of Duty 4 działa u mnie z wszystkim maksa, średnio 50 FPS ale często dochodzi do 180-200 FPS ;)
Awatar użytkownika
logos2000
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 37
Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: logos2000 »

skoruppa dzieki za rade, faktycznie teraz da sie krecic bohaterem w kolko, z tym ze w menu kursor tylko skacze w miejscu (nie da sie nic wybrac myszka) a w samej grze bohater caly czas biegnie do tylu ;] .....

edit:
juz nie biegnie do tylu, nie wiem czym to bylo spowodowane, menu mozna wybrac klawiatura, procz tego gra w pelni obslugiwana przez Wine, SUPER :)
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
Awatar użytkownika
pan_prezes
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 17
Rejestracja: 11 maja 2009, 18:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 9.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: pan_prezes »

GTA SA chodzi super płynnie na 9.04 bez żadnych zabiegów w playonlinux, uruchamia się o wiele szybciej niż w windowsie. :)
Procesor: AMD Athlon x2 5600
Ram: 6 gB
Grafika: GF 9500GT 512
przesadaboy
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 9
Rejestracja: 20 mar 2009, 22:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 8.10
Środowisko graficzne: GNOME

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: przesadaboy »

to sa zabezpieczenia płyt jakies na grach np. san andreas poniewarz sterowniki mam dobre nawet przy probie instalacji pokazuje sie ze mam najnowsza wersje sterow ,wiec co innego kazdy san andreas instaluje i mu dziala na ubuntu jedynie mi nie ,zreszta plytke kupilem niedawno to juz mogili jakies zabezpieczenia lepsze dac ze uruchamia sie tylko na windows
Awatar użytkownika
ka_o_3991
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 864
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: ka_o_3991 »

poniewarz
:bag:
zreszta plytke kupilem niedawno to juz mogili jakies zabezpieczenia lepsze dac ze uruchamia sie tylko na windows
wątpię żeby ktokolwiek rozwijał GTA:SA, to już stara gra. Odpal z konsoli i pokaż co zwróci, bo wróżek to z tego co wiem nie ma :P
przesadaboy
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 9
Rejestracja: 20 mar 2009, 22:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 8.10
Środowisko graficzne: GNOME

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: przesadaboy »

Czesc ponownie konsola mi pokazuje takie cos takiego

Kod: Zaznacz cały

fixme:cursor:CURSORICON_LoadFromFile No support for .ani cursors.
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x111e,00007f8a),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x1126,00007f00),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x1136,00007f03),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x113e,00007f01),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x114e,00007f8,stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x115e,00007f86),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x116e,00007f83),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x117e,00007f85),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x118e,00007f82),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x119e,00007f84),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x11ae,00007f04),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x11be,00007f02),stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 8193 (SPI_SETFOREGROUNDLOCKTIMEOUT)
//ka_o_3991: zrzuty z konsoli wpisujemy w tagach

Kod: Zaznacz cały

 [/color]
Awatar użytkownika
Nowaczek
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 89
Rejestracja: 19 sty 2009, 12:14
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Kontakt:

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: Nowaczek »

Mam problem z
WINEDEBUG=-all gta_sa.exe
ponieważ jak to wpisuje i klikne Enter to pokazuje mi

Kod: Zaznacz cały

oem@oem-desktop:~$ WINEDEBUG=-all wine gta_sa.exe
wine: Unhandled page fault on write access to 0x00452000 at address 0x7bc4615f (thread 001b), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on write access to 0x00452000 in 32-bit code (0x7bc4615f).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:7bc4615f ESP:7ec5d680 EBP:7ec5d6a8 EFLAGS:00010202(   - 00      - -RI1)
 EAX:00000fff EBX:7bc914c4 ECX:00461106 EDX:00451000
 ESI:0000007f EDI:00440000
Stack dump:
0x7ec5d680:  7ec5d734 00461000 7ec5d6a8 7b89cc8a
0x7ec5d690:  ffffffff 00451000 00000044 7ee75110
0x7ec5d6a0:  00461000 00451000 7ec5d748 7ee7393c
0x7ec5d6b0:  00451000 00000080 00461008 00440000
0x7ec5d6c0:  00113f28 00000000 00000001 7ec5d738
0x7ec5d6d0:  7ec5d734 00113e28 004500e0 00001000
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
  1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
  2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
  3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
  4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
  5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
  6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
  7 0xb7e284fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf in ntdll: addl	%edi,0x0(%eax,%edx,1)
Modules:
Module	Address			Debug info	Name (28 modules)
PE	  450000-  462000	Deferred        sfdrv01.sys
ELF	7b800000-7b93c000	Deferred        kernel32<elf>
  \-PE	7b820000-7b93c000	\               kernel32
ELF	7bc00000-7bcad000	Export          ntdll<elf>
  \-PE	7bc10000-7bcad000	\               ntdll
ELF	7bf00000-7bf03000	Deferred        <wine-loader>
ELF	7eace000-7eb38000	Deferred        msvcrt<elf>
  \-PE	7eae0000-7eb38000	\               msvcrt
ELF	7eb38000-7eb4e000	Deferred        hal<elf>
  \-PE	7eb40000-7eb4e000	\               hal
ELF	7ec5f000-7ecc4000	Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE	7ec70000-7ecc4000	\               rpcrt4
ELF	7edd5000-7ee0e000	Deferred        ntoskrnl<elf>
  \-PE	7ede0000-7ee0e000	\               ntoskrnl
ELF	7ee0e000-7ee62000	Export          advapi32<elf>
  \-PE	7ee20000-7ee62000	\               advapi32
ELF	7ee62000-7ee76000	Export          winedevice<elf>
  \-PE	7ee70000-7ee76000	\               winedevice
ELF	7ee76000-7ee8e000	Deferred        libnsl.so.1
ELF	7ee8e000-7ee97000	Deferred        libnss_compat.so.2
ELF	7efc9000-7efee000	Deferred        libm.so.6
ELF	7eff5000-7f000000	Deferred        libnss_files.so.2
ELF	b7cc5000-b7ccf000	Deferred        libnss_nis.so.2
ELF	b7cd0000-b7cd4000	Deferred        libdl.so.2
ELF	b7cd4000-b7e23000	Deferred        libc.so.6
ELF	b7e23000-b7e3b000	Export          libpthread.so.0
ELF	b7e4d000-b7f88000	Deferred        libwine.so.1
ELF	b7f8a000-b7fa6000	Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 
	00000009    0
0000000a 
	0000000b    0
0000000c 
	0000001a    0
	00000019    0
	00000013    0
	00000012    0
	0000000e    0
	0000000d    0
0000000f 
	00000015    0
	00000014    0
	00000011    0
	00000010    0
00000016 (D) C:\windows\system32\winedevice.exe
	0000001b    0 <==
	00000018    0
	00000017    0
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
  1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
  2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
  3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
  4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
  5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
  6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
  7 0xb7e284fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
wine: Unhandled page fault on write access to 0x00450178 at address 0x7ee68992 (thread 0022), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on write access to 0x00450178 in 32-bit code (0x7ee68992).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:7ee68992 ESP:7ec526b0 EBP:7ec52748 EFLAGS:00010246(   - 00      -RIZP1)
 EAX:004500d8 EBX:7ee6a110 ECX:00000000 EDX:00001000
 ESI:004570bc EDI:00455000
Stack dump:
0x7ec526b0:  00455000 00001000 00000080 00000000
0x7ec526c0:  00113f28 00000000 00000001 7ec52738
0x7ec526d0:  7ec52734 00113e28 004500d8 00001000
0x7ec526e0:  00440000 00450000 004570bc 7bc34981
0x7ec526f0:  00000000 7ec52730 00110014 7bc3432f
0x7ec52700:  00110014 7bc914c4 7ec52748 7bc442ff
Backtrace:
=>0 0x7ee68992 in winedevice (+0x8992) (0x7ec52748)
  1 0x7ee68feb in winedevice (+0x8feb) (0x7ec529e8)
  2 0x7ee3ed37 in advapi32 (+0x2ed37) (0x7ec52a38)
  3 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec52a48)
  4 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec52ae8)
  5 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec533d8)
  6 0xb7dcf4fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec534c8)
0x7ee68992: movl	$0x0,0xa0(%eax)
Modules:
Module	Address			Debug info	Name (24 modules)
PE	  450000-  458000	Deferred        sfhlp02.sys
ELF	7b800000-7b93c000	Deferred        kernel32<elf>
  \-PE	7b820000-7b93c000	\               kernel32
ELF	7bc00000-7bcad000	Export          ntdll<elf>
  \-PE	7bc10000-7bcad000	\               ntdll
ELF	7bf00000-7bf03000	Deferred        <wine-loader>
ELF	7ec54000-7ecb9000	Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE	7ec60000-7ecb9000	\               rpcrt4
ELF	7edca000-7ee03000	Deferred        ntoskrnl<elf>
  \-PE	7edd0000-7ee03000	\               ntoskrnl
ELF	7ee03000-7ee57000	Export          advapi32<elf>
  \-PE	7ee10000-7ee57000	\               advapi32
ELF	7ee57000-7ee6b000	Export          winedevice<elf>
  \-PE	7ee60000-7ee6b000	\               winedevice
ELF	7ee6b000-7ee76000	Deferred        libnss_files.so.2
ELF	7ee76000-7ee8e000	Deferred        libnsl.so.1
ELF	7ee8e000-7ee97000	Deferred        libnss_compat.so.2
ELF	7efc9000-7efee000	Deferred        libm.so.6
ELF	7eff6000-7f000000	Deferred        libnss_nis.so.2
ELF	b7c77000-b7c7b000	Deferred        libdl.so.2
ELF	b7c7b000-b7dca000	Deferred        libc.so.6
ELF	b7dca000-b7de2000	Export          libpthread.so.0
ELF	b7df4000-b7f2f000	Deferred        libwine.so.1
ELF	b7f31000-b7f4d000	Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 
	00000009    0
0000000a 
	0000000b    0
0000000c 
	00000021    0
	0000001a    0
	00000013    0
	00000012    0
	0000000e    0
	0000000d    0
0000000f 
	00000015    0
	00000014    0
	00000011    0
	00000010    0
0000001e (D) C:\windows\system32\winedevice.exe
	00000022    0 <==
	00000020    0
	0000001f    0
Backtrace:
=>0 0x7ee68992 in winedevice (+0x8992) (0x7ec52748)
  1 0x7ee68feb in winedevice (+0x8feb) (0x7ec529e8)
  2 0x7ee3ed37 in advapi32 (+0x2ed37) (0x7ec52a38)
  3 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec52a48)
  4 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec52ae8)
  5 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec533d8)
  6 0xb7dcf4fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec534c8)
wine: Unhandled page fault on write access to 0x00454000 at address 0x7bc4615f (thread 0029), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on write access to 0x00454000 in 32-bit code (0x7bc4615f).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:7bc4615f ESP:7ec5d680 EBP:7ec5d6a8 EFLAGS:00010206(   - 00      - RIP1)
 EAX:00000fff EBX:7bc914c4 ECX:004622c0 EDX:00453000
 ESI:00000078 EDI:00440000
Stack dump:
0x7ec5d680:  7ec5d734 004621c8 7ec5d6a8 7b89cc8a
0x7ec5d690:  ffffffff 00453000 00000044 7ee75110
0x7ec5d6a0:  004621c8 00453000 7ec5d748 7ee7393c
0x7ec5d6b0:  00453000 00000078 004621d0 00440000
0x7ec5d6c0:  00113f28 00000000 00000001 7ec5d738
0x7ec5d6d0:  7ec5d734 00113e28 004500d0 00001000
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
  1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
  2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
  3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
  4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
  5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
  6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
  7 0xb7e274fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf in ntdll: addl	%edi,0x0(%eax,%edx,1)
Modules:
Module	Address			Debug info	Name (28 modules)
PE	  450000-  463000	Deferred        sfvfs02.sys
ELF	7b800000-7b93c000	Deferred        kernel32<elf>
  \-PE	7b820000-7b93c000	\               kernel32
ELF	7bc00000-7bcad000	Export          ntdll<elf>
  \-PE	7bc10000-7bcad000	\               ntdll
ELF	7bf00000-7bf03000	Deferred        <wine-loader>
ELF	7eace000-7eb38000	Deferred        msvcrt<elf>
  \-PE	7eae0000-7eb38000	\               msvcrt
ELF	7eb38000-7eb4e000	Deferred        hal<elf>
  \-PE	7eb40000-7eb4e000	\               hal
ELF	7ec5f000-7ecc4000	Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE	7ec70000-7ecc4000	\               rpcrt4
ELF	7edd5000-7ee0e000	Deferred        ntoskrnl<elf>
  \-PE	7ede0000-7ee0e000	\               ntoskrnl
ELF	7ee0e000-7ee62000	Export          advapi32<elf>
  \-PE	7ee20000-7ee62000	\               advapi32
ELF	7ee62000-7ee76000	Export          winedevice<elf>
  \-PE	7ee70000-7ee76000	\               winedevice
ELF	7ee76000-7ee8e000	Deferred        libnsl.so.1
ELF	7ee8e000-7ee97000	Deferred        libnss_compat.so.2
ELF	7efc9000-7efee000	Deferred        libm.so.6
ELF	7eff5000-7f000000	Deferred        libnss_files.so.2
ELF	b7cc4000-b7cce000	Deferred        libnss_nis.so.2
ELF	b7ccf000-b7cd3000	Deferred        libdl.so.2
ELF	b7cd3000-b7e22000	Deferred        libc.so.6
ELF	b7e22000-b7e3a000	Export          libpthread.so.0
ELF	b7e4c000-b7f87000	Deferred        libwine.so.1
ELF	b7f89000-b7fa5000	Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 
	00000009    0
0000000a 
	0000000b    0
0000000c 
	00000028    0
	0000001a    0
	00000013    0
	00000012    0
	0000000e    0
	0000000d    0
0000000f 
	00000015    0
	00000014    0
	00000011    0
	00000010    0
00000025 (D) C:\windows\system32\winedevice.exe
	00000029    0 <==
	00000027    0
	00000026    0
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
  1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
  2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
  3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
  4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
  5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
  6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
  7 0xb7e274fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
wine: could not load L"C:\\windows\\system32\\gta_sa.exe": Module not found
lukaszforum

Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine

Post autor: lukaszforum »

Potwierdzam, mam ten sam problem co wyżej, sprawdzałem na wine od 1.1.14 do najnoweszej.
Zablokowany

Wróć do „Z innych systemów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość