Baldur's Gate - na Ubuntu 10.10 + mody

Gry, do uruchomienia których potrzebne są programy typu Wine/Cedega/CrossOver albo jakieś emulatory.
Jamnik
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2011, 23:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: Brak
Architektura: Inna
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Baldur's Gate - na Ubuntu 10.10 + mody

Post autor: Jamnik »

Witam
to mój pierwszy wątek. Nie znalazłem podobnego lub mi nie pomógł. Jestem ZIELONY jak szczypiorek na wiosnę z Ubuntu zapoznałem się ok 4 mieszki temu. Więc litości XD

I tak mam "Saga Baldur's Gate" na 1 DVD PL ;], Ubuntu 10.10 PL i Netbooka Samsung N150-JP01PL i 2GB RAM-u. :twisted:

Instaluję to dzieło przez Wine albo PlayOnLInux (nie wiem co dokładnie umożliwiło mi instalacje czy ściągnięcie na POL innych wersji Wine czy sam Wine).

No wszystko niby ładnie i cacy poza:
a) zwieszaniem się na wejściu od czasu do czasu na intro.
b) zwieszanie i odwieszanie dzwięku
c) kompletna blok jak parę razy pójdę spać :(

A to tylko przy BG1 nie wiem co z BG2 a co dopiero z Tronem Bhala,ale z tym by się dało żyć i nawet żyłem póki mi się nie zebrało na MODY :( i tak próbuję jak na razie zainstalować sam TUTU i TUTUfix

mam to na płytce ściągam, korzystam na BG1 i BG2 z "kpzbg1.exe" co ma mi tekst poprawić, tutu też ściągam kopiuję rozpakowuję w folderze BG1 czytam kopiuję i rozpakowuję w BG2 zmieniam jak mi każą w "configuration" na właściwe ścieżki i grzecznie bg1tutu.exe grzecznie lecę tak tak tak i si niby ok. Powtórka z FIX i też niby ok. No to jazda z Baldurem i tak BG1 "działa" BG2 $$$$$$$$.
a poza tym to "działa" to:
a) ź,ł,ó,ż $$$$$$$$ znaki zapytania i wielkie g
b) brak dźwięku
c) niema silniczka BG2
d) niema nowych ras
e) klasy NPC pozostały takie same
f) jedynie może nowe itemki wskoczyły bo w Candelkip pokazał się pałasz

Więc tak :
-jak zainstalować i skąd te mody by działały (krok po kroku dla tłumoka bym prosił)