Modem do korzystania z bezpłatnego internetu AERO2

Porady sprzętowo-handlowe
Awatar użytkownika
linuxozaurus
Gibki Gibbon
Gibki Gibbon
Wersja Ubuntu: 20.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Modem do korzystania z bezpłatnego internetu AERO2

Post autor: linuxozaurus »

Mam kartę sim do darmowego internetu AREO2 i nie mam jeszcze pożądanego modemu GSM
Czy wy znacie dobre modemy GSM (instalowany w laptopie) działające w linuxie?
Czy ktoś korzystał z AREO2?
Czy są problemy z korzystaniem z AREO2?

nie mam doświadczenia z korzystania z modemów GSM i nie kupiłabym niczego z produkcji nokii.
witam
Linuxozaurus
Santo Subito Ioannes Paulus II "wolne oprogramowanie dla wolnych ludzi"
Lenowo IdeaPad L340 17API z Windows 11 Windows Dual Boot Linux Mint Cinamon in secure boot end user mode.

🇺🇦Sława Ukrajini!🇺🇦
Ozzy_666
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Internet Aero2

Post autor: Ozzy_666 »

Chcę kupić modem do bezpłatnego internetu Aero2, lecz pierw chciałbym się poradzić jaki wybrać modem abym nie miał z nim kłopotów z instalacją na moim ubuntu 11.10.
Awatar użytkownika
Shimmy
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Inne

Re: Internet Aero2

Post autor: Shimmy »

Ozzy_666 pisze:Chcę kupić modem do bezpłatnego internetu Aero2, lecz pierw chciałbym się poradzić jaki wybrać modem abym nie miał z nim kłopotów z instalacją na moim ubuntu 11.10.

Możesz kupić każdy, czy aero ma jakieś określoną ofertę modemów?
Awatar użytkownika
k2cl
Przyjaciel
Przyjaciel
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: LXDE

Re: Modem do korzystania z bezpłatnego internetu AERO2

Post autor: k2cl »

Proponuję poczytać istniejące na forum wątki o Aero2, chociażby:
viewtopic.php?f=137&t=151782
viewtopic.php?f=145&t=153288
viewtopic.php?f=145&t=151340

Wynika z nich, że tanie Huawei'e (na przykład e169 czy e180) działają bez najmniejszego problemu.
Chris1507
Serdeczny Borsuk